شعرهای عاشقانه

شعرهای عاشقانه

 

 

من از جهان بي تفاوتي حرفها و فکر ها و صدا ها مي آيم

و اين جهان به لانه ماران مانند است

و اين جهان پر از حرکت صداي پاهاي مردميست

که هم چنان که تو را مي بوسند

در ذهن خود طناب دار تو را مي بافند

 

********************************************************************

 

براي دلم دعا کنيد ...

دلم خواب بي کابوس ميخواهد ...

دلم کمي خدا مي خواهد ... کمي سکوت ...

دلم دل بريدن مي خواهد ... کمي اشک ... کمي بهت ...

کمي آغوش آسماني ...

براي دلم دعا کنيد

 

****************************************************************************

 

بــرايم چيــزي بنــويس ...

از روياي کوچه هاي باران زده خيــس

از بلاتکليفي هــاي ايــن شهــر خسته ام ..

... ... ...

اين پايـيز زودرس ، اين گــرماي آدم کش

ديــوانه ام مي کند !

مـــرا ببـــر تا

آرامــش شب هاي تنهايي!!..



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 12 شهريور 1393برچسب:, ساعت 11:43 توسط hossein |